2010. február 9., kedd

Michael Jackson kétségbeesett telefonhívásai



Az alábbi felvételen Michael hallható, amint kétségbeesetten és kábán a menedzserét hívja az éjszeka közepén. Rémisztő hallani ennek az angyalnak a szenvedését...
Hallgasd meg, olvasd el...


(Forrás: Youtube)



Michael: "Dieter, itt Michael..Hajnali fél öt van most itt. Ne haragudj, hogy ilyen álmos a hangom, de teljesen ki vagyok készülve."
A szupersztár kábán, az orvosok által nyilvánvalóan túladagolt nyugtatókkal telve üzeneteket hagyott volt menedzserének és bizalmasának Dieter Weisner-nek.
Michael: "Kérlek vedd ezt az üzenetet komolyan, mert nagyon aggódom..."
Dieter azt állítja, volt egy kódszavuk, amelyet akkor használtak, ha Michael úgy érezte, túladagolták."
Dieter: "Amikor ezeket a gyógyszereket kapta...akkor azt szoktuk mondani, hogy 'fáradt'. Azt mondja olyankor, hogy 'nagyon fáradt'."
Michael: "Féltem az életem, és a gyermekeimét is.. Úgy félek..."
Michael félelemben..Késő éjszakai üzenetek az akkori menedzserének, Dieter Weisner-nek.
Michael: "Aggódom az életemért. Féltem a családomat...Megfigyelnek bennünket."
Michael el akarja hagyni Neverland-et.
Michael: "Más környezetre vágyom. Találtam egy helyet, ami tetszik..El akarok tűnni egy időre."
Dieter: "Az éjszaka közepén hívott. Mindig kérdezte, Dieter ébren vagy? És csak beszélgettünk. Aztán mondtam neki, feküdj le Michael, minden rendben van."
Tudnia kellett, hogy van egyvalaki, akiben bízhat.
Michael: "Mi testvérek vagyunk Dieter, közel kell maradnunk egymáshoz, ne hagyd, hogy a rendszer közénk álljon."
Michael: "Nem akarunk úgy meghalni, hogy nem értük el a céljainkat. Úgy akarok meghalni, hogy tudom, mindent megtettem amit akartam, és úgy ahogy én akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése